Solves Kurumsal Çözümler Dijital Dönüşüm, ERP ve RPA Danışmanlığı
  • Yeni

Müşteri Destek Araçları veya Bilgi Yönetimi Çözümleri

TAW-DNS-004
SolveDiji
SolveDiji

Tawk.to Bilgi Tabanı, işletmelerin bilgi paylaşımını kolaylaştırır ve hem ekip üyeleri hem de müşteriler için hızlı erişilebilir bilgi sağlar. Tamamen özelleştirilebilir ve çok dilli desteğiyle verimli bir müşteri desteği sağlar.

35.000,00

-
+
VAR
Favorilere Ekle Tema İncele
Teklif Al
  • Fırsat Ürünü
  • 12 ay


Tawk.to Bilgi Tabanı, işletmelere müşteri hizmetlerini kolaylaştıracak bir kendinize hizmet destek merkezi kurma imkanı sunar. Sürükle-bırak düzenleyicisi, kolay makale oluşturma ve SEO optimizasyonu ile, işletmeler kapsamlı kaynaklar sağlayarak müşterilerin doğrudan destekle iletişime geçmeden yardım almasını sağlar.

HEMEN SATIN AL

Bu kategoride yer alan hizmetler, müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi güçlendirmek, iletişim süreçlerini hızlandırmak ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla geliştirilmiştir. SMS Entegrasyonu ile sipariş bildirimleri gönderebilir, Telegram ve WhatsApp mesaj butonları ile müşterilerinizin size anında ulaşmasını sağlayabilirsiniz. İade & Talep Modülü ile müşteri taleplerini yönetebilir, Teklif Alma Modülü ve Robotik Çağrı Merkezi çözümleri ile iş süreçlerinizi otomatize edebilirsiniz.

Bu çözümler, müşteri hizmetleri süreçlerinizi optimize ederek iş yükünüzü hafifletirken, müşteri memnuniyetini de artırır.

Bu ürünü denediniz mi? Yorum ekleyin

Güvenlik Kodu

Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.

Solves Site tasarımı tarafımızdan yapılmıştır.